Exposició “Descobrim els llegums” a Zona Nord - ASPB - Agència de Salut Pública de Barcelona

Exposició “Descobrim els llegums” a Zona Nord

Entorns

El passat 3 d’abril de 2025 al Casal de Barri de Torre Baró es va inaugurar l’exposició “Descobrim els llegums” impulsada per la Taula d’alimentació de Zona Nord. Aquesta exposició pretén sensibilitzar sobre la importància d’augmentar el consum de proteïna vegetal, així com reconèixer l’espai de benestar que representen els grups de cuina comunitària de la zona. Es pot visitar al Casal fins el 16 de maig i entre el 20 de maig i fins al 20 de juny a la Biblioteca de la Zona Nord.

Els llegums són un aliment amb molt valor, ja que donat que són una font de salut i un element de cura del planet. A més, tenen un potencial valor de cohesió donat que es cuinen, consumeixen i s’originen arreu de les diferents cultures del món. És des d’aquesta perspectiva que sorgeix l’exposició anomenada “Descobrim el món dels llegums”.

La mostra està conformada per una part presencial i una virtual. Presencialment podreu trobar un mapamundi on es mostren diferents peculiaritats dels llegums en general i de diferents llegums en particular. També trobareu un joc en format memory on podreu passar una bona estona mentre reviseu si sou capaços de recordar tots aquests trets distintius dels diferents llegums. Virtualment trobareu un blog on es recullen les diferents receptes de llegums compartides tant per les persones i grups impulsors de l’exposició, com per les persones que l’han anat visitant al llarg del temps.

Descobrim el món dels llegums

Activitats relacionades