El pròxim dissabte 26 de febrer, a les 18 h a Can Basté, us convidem a reflexionar sobre el consum d’alcohol, un hàbit freqüent al nostre entorn, al qual solem restar importància però que pot perjudicar la nostra salut, amb la pel·lícula “Días sin huella”.
Des de l’any 2019 als barris del Turó de la Peira i Can Peguera s’està treballant en una intervenció comunitària dirigida a prevenir i reduir el consum d’alcohol problemàtic en persones adultes des d’una perspectiva de reducció de danys. Aquesta intervenció ha estat co-dissenyada pel grup de treball comunitari AcciOH (Acció comunitària per a reduir el consum problemàtic d’alcohol en els barris de Turó de la Peira i Can Peguera) del qual l’ASPB forma part i en què participen professionals del barri de diferents àrees, com el sector sanitari, els serveis socials, la policia local, el personal tècnic dels recursos públics i l’associació de veïns. Aquesta activitat forma part de les diferents accions proposades pel grup en el marc de la intervenció.
A la sessió de cinema estaran presents, Nicanor Mestres, psicòleg del CAS Nou Barris de l’ASPB qui presentarà l’acte, junt amb l’Associació d’Alcohòlics Recuperats Teral i el Grup d’Ajuda Mútua Alcohòlics Rehabilitats (GAMAR), els qui moderaran el debat posterior a la projecció de la pel·lícula