El REMAB constitueix un cens dels establiments i activitats de comerç minorista d’alimentació de la ciutat de Barcelona que recull les dades d’identificació, ubicació i activitat.
Són objecte d’inscripció en el REMAB:
- Els establiments de comerç minorista d’alimentació amb instal·lacions a la ciutat de Barcelona
- Les activitats de venda o servei ambulant d’alimentació quan el titular de l’activitat tingui el domicili social a la ciutat de Barcelona.
La comunicació de l’activitat per a la inscripció al REMAB es pot realitzar abans o simultàniament a l’inici de l’activitat, i també es pot comunicar la seva modificació en cas de realitzar canvis de l’activitat, del titular, de les instal·lacions o del domicili social, o la baixa en cas de tancament de l’establiment o que no es realitzi l’activitat.
Per tramitar la vostra sol·licitud és necessari presentar la documentació següent:
- Declaració responsable per al Registre d’Establiments Minoristes d’Alimentació de Barcelona.
És necessari emplenar totes les dades de la declaració, que s’ha de presentar datada i signada, i adjuntar les fitxes annexes que corresponguin segons l’activitat realitzada. La declaració consta de quatre fitxes annexes:
Fitxa 1. Establiments de venda minorista especialitzada
Fitxa 2. Establiment de venda minorista polivalent
Fitxa 3. Establiment de restauració
Fitxa 4. Obrador no annex a botiga/parada
En el cas que a l’establiment es realitzin diverses activitats corresponents a més d’una fitxa, cal omplir totes les fitxes que corresponguin.
- Fotocòpia del CIF de l’empresa on consti la raó social i el domicili social actualitzats i vigents (DNI o NIF si és persona física).
- Opcionalment, si ho considereu necessari, podeu adjuntar un document explicatiu per ampliar la informació sobre l’activitat realitzada.
La tramitació d’inscripció al REMAB és gratuïta.