Qualsevol persona que vulgui presentar una queixa o denúncia sobre un producte, establiment o activitat alimentària.
En el moment de la inspecció sanitària, no es comunica mai el nom de la persona denunciant.
Podeu presentar una queixa o denúncia utilitzant els canals d’atenció que ofereix l’Ajuntament de Barcelona:
- Telemàtic, a través dels tres enllaços (segons el motiu de la queixa: incompliment de la normativa per part d’un establiment alimentari, intoxicació per aliments o producte defectuós).
- Telefònic, trucant al telèfon gratuït del civisme (900 226 226)
- Presencial, a les oficines d’atenció ciutadana que hi ha a cada districte de la ciutat.
Si la vostra queixa inclou totes les dades necessàries, es derivarà al servei d’inspecció sanitària.
Si la vostra queixa fa referència a un possible cas de toxiinfecció alimentària es derivarà al Servei d’Epidemiologia.
Les queixes o denúncies que tenen el seu origen en establiments alimentaris que no es troben al municipi de Barcelona, si escau, es derivaran a les autoritats sanitàries que corresponguin.