Al Laboratori hem rebut l’acreditació en diferents assaigs químics i microbiològics en relació amb els productes agroalimentaris i mediambientals emparats per l’acreditació de l’Entidad Nacional de Acreditación (ENAC) d’acord amb els criteris de la norma UNE-EN ISO/ IEC 17025. Periòdicament actualitzem l’abast d’acreditació del Laboratori amb els nous assaigs acreditats.
Presentem les llistes públiques d’assaigs (LPE, LEBA) per a l’aplicació de l’abast flexible segons les notes tècniques NT18 i 19 de l’ENAC. L’ abast flexible permet donar resposta a noves determinacions de contaminants, additius i plaguicides en totes aquelles mostres que compleixen els criteris de qualitat establerts.
LPE (Llista pública de residus de plaguicides en aliments) Ed.51
LPE (Lista pública de residuos de plaguicidas en alimentos) Ed.51 | EN ESPAÑOL
LEBA (Llista d’assaig sota acreditació) Ed.47
LEBA (Lista de ensayo bajo acreditación) Ed.47 | EN ESPAÑOL
Anexo Técnico de ENAC Rev.32 | EN ESPAÑOL
Anexo Técnico de ENAC Rev.32 LEBA ed.47 LPE ed.51 | EN ESPAÑOL
El Laboratori també està inclòs en el registre de laboratoris de salut ambiental i alimentària del Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya amb el número LSAA-089-96.